Известие

Collapse
No announcement yet.

Разход на масло - 2 литра за 150 км!!! Маслото "бяга" в дроселовата клапа.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    с какъв препарат се чисти и задължително ли е с пароструика не става ли без?Сменя ли се гарнитурата след като се свали капака?Гледам гарнитура за клапаните 58лв и пак гарнитура за капака на клапаните к-т 18лв нещо не разбирам ква е разликата.Това го гледам в axm-auto.com
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

    Comment


    • #17
      Аз до сега там не съм сменял гарнитура, а съм отварял моята поне 3 пъти. Гарнитурата там е силиконова и ако не я скъсаш сам няма какво да и стане.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        а как се отваря има 6 болта с еврейска звезда нали?Трябва ли да махам бубините за свещите?
        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
          еврейска звезда
          не
          не е Т а L
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
            не
            не е Т а L
            какво е това Т а L?
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

            Comment


            • #21
              трябва ти бит L
              това дето му викаш еврейска звезда е Т
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                а как се отваря има 6 болта с еврейска звезда нали?Трябва ли да махам бубините за свещите?
                Махаш горния капак на мотора. Разкачаш кабелите на бубините от буксите, както и мъркучите на байпаса. Освобождаваш кабелите от щипките по капака. На металната шина на бубините има 3 болта с еврейска звезда. На десния имаш кабел за маса (да не го забравиш да го закачиш после). Развиваш ги тези 3 и дърпаш цялята шина горе. Първо дръпни лулите обаче докато щракнат, че мож да ти е трудно да дръпнеш всички заедно. После хващаш цялата шина и я дърпаш на горе.

                Капака на клапаните има 8 болта също с еврйска звезда. Развиваш ги и дърпаш смело на горе.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  ок ясно схе ги намерим тия ключове за тях нема проблем
                  интересуваме дали се свалят бобините планката отдолу тях също дали е за смяна гарнитурата? гледам от към страната на рейката с дюзите е леко омазнено?
                  другото което е като изчистя добре капака и то май на ръка незнам дали ще стане къде е тоя семеринг там кадето влизат двата маркуча единия отива преди дросела другия след него там ли се намира семеринга който се затлачва
                  Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                    ок ясно схе ги намерим тия ключове за тях нема проблем
                    интересуваме дали се свалят бобините планката отдолу тях също дали е за смяна гарнитурата? гледам от към страната на рейката с дюзите е леко омазнено?
                    другото което е като изчистя добре капака и то май на ръка незнам дали ще стане къде е тоя семеринг там кадето влизат двата маркуча единия отива преди дросела другия след него там ли се намира семеринга който се затлачва
                    Бубините са закачени на металната шина. Те не се махат от нея. Дърпаш ги на горе и те излизат заедно с шината и лулите.

                    Гарнитурата може да се е изкривила просто. Или когато са отваряли майсторите да не са стегнали болтовете добре. Ти ще я видиш като отвориш. Може и да е скъсана.

                    Малсения сепараторще го видиш на обратната страна на капака.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Бубините са закачени на металната шина. Те не се махат от нея. Дърпаш ги на горе и те излизат заедно с шината и лулите.

                      Гарнитурата може да се е изкривила просто. Или когато са отваряли майсторите да не са стегнали болтовете добре. Ти ще я видиш като отвориш. Може и да е скъсана.

                      Малсения сепараторще го видиш на обратната страна на капака.
                      Сори бях я пуснал преди ти да напишеш отговара и се получи така.Ок обаче не разбирам защо в сайта има 2 вида гарнитури 1 пише гарнитура на капака на клапаните и варира от 38-58лв - там са две фирмите, 2 гарнитура на капака на клапаните к-т и са от 15- 20лв
                      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Между другото за сега немам некакъв разход на масло или нещо, но забелязвам че като я запаля като е студена най-често сутрин и така тряя по загрее иначе не се изфорсирва и като трагна веднага една такава мудна заглахва, искам да го изчистя, а и някои казват че оборотите играят понякога заради този мрасен капак и семеринг.Сега сам на 9200км след смяната и маслото ми е паднало малко под мах маслото е Valvoline 10w40.Сега ми предстои смяна взел съм Selenia 20k.
                        Малко извън темата да не пускам нова - Колеги аз като сменям маслото и масленият филтър още въздушен и филтър на купето, така ли трябва да е по принцип?
                        Last edited by Versace; d.m.y г., 13:05.
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Versace, имаш ЛС
                          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Аз до сега там не съм сменял гарнитура, а съм отварял моята поне 3 пъти. Гарнитурата там е силиконова и ако не я скъсаш сам няма какво да и стане.
                            Моята пък протече Не знам какво са правили в сервиза и как са я стягали
                            Но за колегата който питаше как се сваля... лесно се сваля в слагането после има тънкост трябва да стягате като глава... от средните болтове навън и на кръст за да не деформира тази "пластмасовина". Може да сложите и от червения маслоустойчив силикон за допълнително уплътняване. Най-тъпото е, че може да напълни чашките на свещите с масло. Не че нещо пречи но ... мразя омаслени двигатели... това означава, че нещо не е наред. Може да капе на някой електрически куплунг и това дребно нещо да ти скъса нервите след това!
                            Have A Nice Day
                            o/_______\o
                            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                            []=о===о=[]

                            Comment


                            • #29
                              Re

                              И аз имам същия проблем на 100км литър масло ми гори направо съм потресен. Мериха ми компресията и е нормална, предполагам че ще е този сепаратор за които споменавате. Перпоръчаите ми някои добър сервиз в Ямбол или Сливен в които да ми го почистят че сам не ми се захваща.
                              2.0 TS

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                                Разходът на масло наистина беше такъв - 2л/150км. Имам тази кола от няколко дни и я следя много внимателно.
                                Отде я взе тая кола че ми стана интересно?????
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X